Remarketing – niedocenione narzędzie

remarketing, marketing, prawniczy, dla prawników, dla kancelarii, radców, adwokatów

Remarketing jest niesamowitym narzędziem, które nie jest zbyt często wykorzystywane przez kancelarie prawne. 

Co to jest remarketing?

Jest niczym innym jak precyzyjnym kierowaniem reklamy do osób, które odwiedziły Twoją stronę lub wykonały określona akcję (przeszły do oferty lub kontaktu, itp.).

Następnie po wyjściu ze strony zaczynają się wyświetlać Twoje reklamy na innych stronach. Jestem przekonany, że wielokrotnie tego doświadczyłeś. Będąc na stronie sklepu z kosmetykami, wyświetlają się później propozycje i często oferty specjalne nakłaniające Cię do kliknięcia, a tym samym powrotu do tego sklepu.

remarketing, socialaw, kampanie adwords

Uwierz mi, jest to naprawdę skuteczny zabieg marketingowy. Mało tego jest niezwykłe łatwy do zaimplementowania. Uruchomienie skutecznej kampanii w niezwykle krótkim czasie daje niezwykłe efekty i wysoki zwrot z inwestycji (ROI).

Co jest potrzebne do uruchomienia kampanii remarketingowej?

  • w zależności od miejsca prowadzenia kampanii potrzebne będzie konto Google Adwords  lub Facebook. 
  • wygenerowanie kodu śledzącego i umieszczenie go w odpowiednim miejscu na stronie internetowej
  • utworzyć listy remarketingowe 
  • projekty reklam odpowiednie dla każdej listy remarketingowej
  • uruchomienie kampanii – optymalizacja, mierzenie konwersji i zwrotu z inwestycji (ROI)

Czy ja potrzebuję remarketingu?

Remarketin jest niezwykle skuteczną formą reklamy, gdyż trafia bezpośrednio do osób, które są zainteresowane Twoją stroną lub tematyką z nią powiązaną.

Pozyskanie klienta tą metoda też jest dużo tańsze niż tradycyjnymi formami reklamowymi.  

Poprzez swoje cechy idealnie nadaje się do sprzedaży produktów czy usług typu cross-selling. Poprzez różne formy reklamy, możliwe jest dotarcie z przekazem marketingowym na wiele sposobów.

 

W przypadku chęci współpracy w zakresie utworzenia i analizy kampanii remarketingowych zapraszam do kontaktu