Wizytówka dla prawnika jest w chwili obecnej tak samo koniecznym elementem jak poczta elektroniczna. Jest to przecież pierwszy marketingowy składnik z jakim ma styczność osoba dopiero poznana. Wiele kancelarii wciąż jednak ignoruje przekaz wizerunkowy jaki niesie za sobą odpowiedni wygląd wizytówki. A bardzo często ma ona wpływ na postrzeganie danego prawnika, a co za tym idzie, na powierzenie mu swoich problemów.
Jakie cechy powinna zawierać nowoczesna wizytówka?
- czytelność
- jasność przekazu
- kolorystyką zgodna z CI (Identyfikacją wizualną kancelarii)
W nowoczesnym projektowaniu ważny jest również element zaskoczenia, bo przecież w zalewie informacyjnym, ogromnej ilości wymienianych wizytówek musimy zostać zapamiętani.
Wizytówki dla prawników czy jakiegokolwiek innego zawodu nie musza być banalne ( biały kartonik 90x50mm z podstawowymi informacjami). W obecnych czasach nie stanowi problemy przygotowanie indywidualnego kształtu, czy użycie niestandardowego materiału, który sprawi, że zostaniemy zapamiętani, a wizytówka naszej firmy pokazywana innym.
Jak zobaczycie poniżej można stosować wiele ciekawych rozwiązań, sami już przygotowywaliśmy i realizowaliśmy zlecenia na pvc, drewnie, metalu, skórze czy metodą letter press oczywiście oprócz tradycyjnych kartoników 🙂
Jeśli będziecie zainteresowani nowoczesnym podejściem do tematu marketingu prawniczego poprzez intrygujące wizytówki, to zapraszam do kontaktu. ( poniżej przedstawione projekty nie są naszego autorstwa, a ich ocenę pozostawiamy Wam 🙂 )
Marcin Olechnowicz – Head of Marketing w SociaLaw.pl
Przeczytaj również wpis: http://www.socialaw.pl/10-bledow-obslugi-klienta-w-kancelarii-prawnej/
Do tego wpisy przygotowywałem się od kwietnia, ale zapalnikiem był Damin Padjas, który poruszył temat kreatywnych wizytówek na grupie PWSK – Prawnik W Sieci Kleintów na FB